weonlylovejbforever

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av weonlylovejbforever - 30 augusti 2011 21:54

heii, vet inte hur jag ska göra, antigen tar jag bort bloggen totalt lr så väntar jag ett tag till vad tycker ni?♥ ;) 
vene hur jag ska göra! :'(♥    

chekka in min andra blogg! :) klicka HÄR! :)♥   
   



pusshej/ josefine ^^♥

Av weonlylovejbforever - 30 augusti 2011 20:45

Hahahah Dålig rubrik! Aja nu ska jag äta min glass!!! MIN ÄLSKADE GLASS ;)

Nejdå men den är skit god. Jag lyssnar på justin bieber idag hadde jag träning! Den var nt lika jobbig som vanligt ;o Men det var bra :D

Aja hörs då alla Underbara läsare ;) / nattz

Av weonlylovejbforever - 30 augusti 2011 14:46

Heii,♥  Idag har jag varit i skolan, "råka ha mobilen på" uuupssii! :*♥  nu s itter jag här med jennifer ;D♥  klicka HÄR för att komma till jennifers & emelies blogg!  nu ska jag och jennifer göra chokladbollar! ;D♥ aja, så gott ju! ;)♥   Älskling's camilla ringde och frågade om jag ville hänga med till fruruvik med henne, Jag ba: ofc! :* hon bjuder inträde och shoowen! ;D♥ (" mikrofonkåt - tjejen" är där!  ) ;D♥ pussN / josefineH :*♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare, Josefine & Natalie Här ;D
Våran Blogg Handlar om JUSTIN BIEBER MEST!
men annars skriver vi om våra dagar osv,


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

baby-ticker

baby-ticker
baby-ticker

Ovido - Quiz & Flashcards