weonlylovejbforever

Alla inlägg den 26 augusti 2011

^^

Av weonlylovejbforever - 26 augusti 2011 23:11

Orkar nt skriva! Aja ska nt göra er sura.. Idag slanggar matti hos mig! Kommer såklart sakna min Jossiih hon kommer vara borta nu!! Aja blir väll vara med henne nästa vecka aja hööörs :)

/nattz

Av weonlylovejbforever - 26 augusti 2011 09:33

Tappat pennan = Ingen penna. Ingen penna = inga anteckningar. Inga anteckningar = Ingen studie. Ingen studie = fail. Fail = ingen examen. Ingen examen = Inget jobb. Inget jobb = inga pengar. Inga pengar = ingen mat. Ingen mat = benig. Benig = Ful. Ful = Ingen kärlek. Ingen kärlek = Inget äktenskap. Inget äktenskap = Inga barn. Inga barn = Depression. Depression = Sjukdom. Sjukdom = Död. Jag är faktiskt rädd om min penna   Nu ska jag alltid älska dej! (L)  

PusseN pårä! :* / Josefineee!  

 
Av weonlylovejbforever - 26 augusti 2011 09:25

heii, yeess rubriken stämmer, Jag ska iväg till hälsingfors ( åka färgabåt) ^^ aja, kan inte blogga på tre dagar .. -.-' internet kostar på det stället ... ( Fan ) aja, men jag slapp skolan idag! ;D♥ vi sticker kl. 13 .00  :))♥ , Hmmmh... aa, men jag ska försöka få tag på internet ändå! ^^ ♥ Hihi ...    Kmr sakna er :*♥ 



PusseN :* Josefine^^♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare, Josefine & Natalie Här ;D
Våran Blogg Handlar om JUSTIN BIEBER MEST!
men annars skriver vi om våra dagar osv,


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

baby-ticker

baby-ticker
baby-ticker

Ovido - Quiz & Flashcards