weonlylovejbforever

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av weonlylovejbforever - 1 augusti 2011 21:55

¨Jadu rubriken stämmer

ingen kommenterar längre :( Tråkat att man inte har nått att läsa som folk skriver om bloggen å så. Aja ville bara säga det

syya// Nattziih

Av weonlylovejbforever - 1 augusti 2011 18:33

Shoo! :*

Idag har jag gått upp kl 9. För jag skulle åka till farmor. Så då gick jag upp o klädde på mig och åt frukost o sånt. Sen tog jag o pappi tåget till Ljusdal.

Så då träffa man moster, farmor vid tåg stationen. Sen typ åkte vi o åt mat på nå Restaurang. Sen så va vi där typ 1 timme. Efter så åkte vi hem till mormor.

Då gosa jag lite med rasmus o ramona. (Katterna heter så) Dom e så söta. Men dom börjar bli ganska gammla. Aja sen skulle moster hem. Så jag o pappi stanna ett tag typ i 3 timmar till, sen så lekte jag lite med katterna. Men de svåra va att när jag lekte lr klia en av dom då blir den andra avundsjuk å kommer å bits o går ivägen

(dom är syskon)

MM sen satt man på tåget i 2 timmar.

Komm nyss hem kl 6. så jag va väll hemma här vid huset typ halv 7.

Nu ska jag sitta o chilla lite vid datan o äta mat o dra i mig godis.

Syya!:* // Natalie :)

Av weonlylovejbforever - 1 augusti 2011 15:19

♥Då tävlar man om smink också!☻♥
♥Klicka här för att komma till sidan!♥
♥Var med och tävla ni också!☻♥



idag ska jag inte göra nåt så hejdå! / jossihh

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare, Josefine & Natalie Här ;D
Våran Blogg Handlar om JUSTIN BIEBER MEST!
men annars skriver vi om våra dagar osv,


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

baby-ticker

baby-ticker
baby-ticker

Ovido - Quiz & Flashcards