weonlylovejbforever

Alla inlägg under juli 2011

Av weonlylovejbforever - 30 juli 2011 14:45

hej^^ idag har jag varit  med matilda och liam xD♥ vi körde wii ! ;D♥ aja,. nu ska jag till min farmor och äta middag x))♥ aja , hejdå syyaa // jjosssihhh

Av weonlylovejbforever - 30 juli 2011 00:39

Hejj x)) idag har  jag varit med liam & matilda :DD♥ ´vi knäppte kort osv .. :)♥  fett Nice!
aja, bloggar mer imorron.... har ....!!! aja. / JJossihh :*♥

Av weonlylovejbforever - 27 juli 2011 22:48

Idag har jag varit nere på SK (Sommar Kväll) För er som inte vet^^

Först åkte jag ner med mamma o pappa för vi skulle äta på reustrang.

Men då stödde jag på Jossan o jennifer, Dessihh, Emelie, Hannah o Nathalie :)

Då jag va med dom en stund.. Senare typ efter 40 minuter skulle jag äta.

Vi åt på BUDDIS lr vad det heter^^

När vi va på väg dit så träffa jag på Madde, jag såg inte henne först men sen så ropa hon på mig. O vi pratade lite o kramades ;)

Ja jag har inte gjort så mkt idag för jag har bara suttit vid datan o chillat o sånt :)


Syya:*  // Nattziih ;)

Av weonlylovejbforever - 27 juli 2011 10:27

sommarkväll med dom bästa senare! :* har  brottom sen! // JJoosseeffiinnee ;)♥♥

Av weonlylovejbforever - 26 juli 2011 22:40

Det är rätt ÅÅÅÅ!!!

sara har pllingat på mist 30 gånger!! Azzå sara bara så du vet bara för att våra föräldrara hadde lite små fest igår med andra folk. O vi va med varandra en timme eller något. Så behöver du inte tro att jag är din bästis lr nå sånt!! De e bara att fatta. O när jag säger nej jag kan inte vara med nån så måste du förstå det!!!!


Förlåt om jag tar det genom bloggen men e bara lite arg just nu!

Aja tillbaks till de bra. Imorgon äreh sommarkväll (y' Å dagen efter det så åker jag o campar på rullsand. lr nå sånt tråkigt men ändå kul!

Bada är ju awesome roligt ! hahaa nejdå men bada ä kul :)

Nu ska jag gå å Feta i mig godis, o glass med läsk. O kolla på en film

Så vi hörs så länge alla blogg-lässare :*


// N a t t z i i h ;) <3

Av weonlylovejbforever - 25 juli 2011 10:56

hejj ^^ idag är det fotboll's träning har längtat ganska länge! ( har inte varit träning på tiiep 1 månad!) aja, så idag ska jag ... asso jag venne men kke Nathalie ;)) ♥ hihi jag älskar henne så mkt x'd ,,   Bloggar mer senare ! ;)♥ ssyaa :* ♥ :*





// JJossihh

Av weonlylovejbforever - 24 juli 2011 22:44

Hejj ^^ idag har jag varit med den bästa nathalie :D ♥ Vi stack till furuvik ;) vi åkte för mkt karrusäller så att jag kräktes x'd hihi :* aja, och nathalie lika frisk som VANLIGT! ♥  Vi hade det ASGRYMT!! Roligaste dagen på länge! :D Så jävla kul!
, Älskar dej natalie♥ aja, Sen när vi kom hem så satt vi vid datan ( som vanligt) HAHA! aja , chekka in denna blogg ;)) den är nathalie's blogg
aja,    Syya ;* // JJosssihh     Jätte - kraaaaaaam♥

Presentation


Tjenare, Josefine & Natalie Här ;D
Våran Blogg Handlar om JUSTIN BIEBER MEST!
men annars skriver vi om våra dagar osv,


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

baby-ticker

baby-ticker
baby-ticker

Ovido - Quiz & Flashcards