weonlylovejbforever

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av weonlylovejbforever - 12 augusti 2011 14:27

Hej bloggade inte mer igår :/

Menmen jag hadde iaf roligt!

Jag fiskade jag fick en gädda, tror jag att den heter. Sen fick jag enn abbore XD

Gäddan va stor och abboren mitte mellan. Jag körde tävlingen med Pappi, och några killar  vid min ålder o doms föreldrar, typ barnen hette Jeppe (jesper)  Ogge (oskar)

MM men jag vann :D Yes hahaha ni skulle se hur killarna kollade O-o hahhaahah!!

men nu är vi hemma igen de va lite tråkigt att åka däri från fär stället va ju helt perfekt!

o dom va roliga som vi träffade på  XD

När dom va inne o åt på reustrangen så fick jag en fisk. Jag skrek eftersom jag hatar fiskar igentligen xd då bah kuta alla ut då menar jag det dom bah vaddäreh? :O

En fiiiiiiiiiiisk!! Pappa garva ihjäl sig o sa men de va ju bah en gädda xd

Haha aja ska dra ut nu ses :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare, Josefine & Natalie Här ;D
Våran Blogg Handlar om JUSTIN BIEBER MEST!
men annars skriver vi om våra dagar osv,


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

baby-ticker

baby-ticker
baby-ticker

Ovido - Quiz & Flashcards