weonlylovejbforever

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av weonlylovejbforever - 6 augusti 2011 21:04

rubriken stämmer, har inte bloggat på länge det är bara för att jag hade glömt lösenordet ... ^^  Men nu kom jag på det! ;D♥ Men natalie ( den andra tjejen som bloggdelar denna blogg) har åkt bort så hon har inte hunnit ,,, ^^♥ aja , Idag har jag åkt till min farmor i valbo :))♥ Vi stack och tittade på gästrike - katthem .. ^^♥ Jättesööööta , vill gärna att nån som läser detta : denna det finns jättefina katter som behöver hem ,, * :/ * ♥ aja , men ni kan iaf kolla , ni behöver inte köpa ^^ men det finns * jätte* söööööta :)) jag looooovar! ;)♥
aja , imorron tror jag att jag ska åka till geflekatthem ;DD♥ det finns olika katthem, vill gärna lägga nån krona på dom underbara katterna! ;)♥ aja, men vi hörs , syyaa // Josefine♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare, Josefine & Natalie Här ;D
Våran Blogg Handlar om JUSTIN BIEBER MEST!
men annars skriver vi om våra dagar osv,


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

baby-ticker

baby-ticker
baby-ticker

Ovido - Quiz & Flashcards