weonlylovejbforever

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

Heii♥

Av weonlylovejbforever - 23 augusti 2011 19:20

Heii heii♥ idag vare skola då! ;) ♥efter skolan så var jag med mamma x'd♥ vi stack till citygross och köpte lite, Sen så stack vi hem. Jag ringde jennifer och frågade om jag kunde vara med henne, men hon skulle iväg. :))♥ men senare så kunde jag vara med henne ^^♥ Hon ska kke färga håret ... ;o♥ Haha, nerå.. ☻ Men nu så ska jag o jennifer titta på TV! :)♥ Heiidå / JosefineH! ^^  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av weonlylovejbforever - 31 augusti 2011 14:43

Heii, idag är jag med natalie, matilda & jennifer.♥  det oskar!!!!!!!!!! puhu..♥ aja, men jag ska börja med "veckans låt" :)♥ Nu ska vi kolla på en film lr nå! x'd♥  säger låten på fredag! ☺  har inte nå mer att säga...

Av weonlylovejbforever - 30 augusti 2011 21:54

heii, vet inte hur jag ska göra, antigen tar jag bort bloggen totalt lr så väntar jag ett tag till vad tycker ni?♥ ;) vene hur jag ska göra! :'(♥     chekka in min andra blogg! :) klicka HÄR! :)♥           pusshej/ josefi...

Av weonlylovejbforever - 30 augusti 2011 20:45

Hahahah Dålig rubrik! Aja nu ska jag äta min glass!!! MIN ÄLSKADE GLASS ;) Nejdå men den är skit god. Jag lyssnar på justin bieber idag hadde jag träning! Den var nt lika jobbig som vanligt ;o Men det var bra :D Aja hörs då alla Underbara läsare ...

Av weonlylovejbforever - 30 augusti 2011 14:46

Heii,♥  Idag har jag varit i skolan, "råka ha mobilen på" uuupssii! :*♥  nu s itter jag här med jennifer ;D♥  klicka HÄR för att komma till jennifers & emelies blogg!  nu ska jag och jennifer göra chokladbollar! ;D♥ aja, s...

Av weonlylovejbforever - 29 augusti 2011 18:13

heii ♥ har inte lust att blogga nu har hänt en sak! ... ♥ pusshej / josefine^^♥ ...

Presentation


Tjenare, Josefine & Natalie Här ;D
Våran Blogg Handlar om JUSTIN BIEBER MEST!
men annars skriver vi om våra dagar osv,


Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

baby-ticker

baby-ticker
baby-ticker

Ovido - Quiz & Flashcards